یه جایی توبدنم گرفته به نام دلـــــــــــ....
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
בورانے شـבه ڪًـه باس بگیم : عذر میخوام ڪًـــــــــــــه تو غلط ڪًـــــــــــرבے


 یه جایی توبدنم گرفته که اسمش دلـــــــــــ


آره گرفته واسه چیزایی که به زور ازش گرفتن....

 

این پست مث پستای دیگه نیست امشب دلم بدجورگرفته...

واسه کسایی که روحشونم خبرنداره چقددلم براشون تنگه...

واسه اونیکه رنجوند و رنجید اما ماه تولدمو یادشه....

واسه پدر مادری که خیروصلاح منو بیشترازخودم میدونن...

واسه عشقی که ازمن گذشتن براش عادت شده....

واسه دوستایی که نمیدونن چقدر نگرانشونم...

 

واسه داداشی که دیروز شد 16سال که بین مانیست....

واسه قلبم که نمیدونم کی به زندگی برگردوندش...

واسه سال تحصیلی که قراره شروع شه...

واسه آهنگی که بغضمو بر میشکونه....

واسه چشمای که حاضرم التماسش کنم تادیگه منووابستم نکنه....

واسه لیست مخاطبام که نمی دونم چرا همشون واسم خاصن...

واسه زخمی که همه واسش نمک پاش شدن...

واسه دوستی که رفت اما بی خدافظی....

واسه مدیری که گفت مدرسروبه گنـــــــــــدکشیدی....

واسه داییم 18سالش کامل نشده بود که مرد...

واسه قهری که خیلی وقته طول کشیده...

واسه اشتباهی که حاضرم هزاربارانجامش بدم....

واسه خودم آره بیشتردلم گرفته ازخودم وواسه خودم...

که ریدم ....ریدم به همه چی...

امشبم میرم توتختم که بخوابم اما تو باورنکن...

 

کـــــــــــــــی میشه بخوابم ودیگه بیدار نشم....

بیدارنشم تاببینم بازم بانبودن خیلیا من هستم..


یه حرفایی تاابــــــــــــد تودلم میمونه میخام برم فقط به خوده خوده خـــــــــــــــدا بگم

وقتی مردم یه دستمال بزارین باخودم ببرم اون دنیــــــــــا...

 

تابدم خدااشکاشوپــــــــــــاک کنه....

خدایا انصراف میدم ازدنیــــــــــــات....

همش ارزونی خودت....

 

آخــــــــریه شب این گریه ها سوی چشامومیبره

 

عطرتنت ازپیرهنی که جاگذاشتی میپره

 

...

 

پیدات کنم حتی اگه پروازموپرپرکنی

 

محکم بگیرم دستتواحساسموباورکنی....

 

بایدتوروپیداکنم شایدهنوزم دیر نیست 

 

توساده دل کندی ولی تقدیربی تقصیرنیست...

سلامتی روزی که بیان وبه بابام بگن...

تسلیت میگم دختـــــــــــــــرخوبی بود....

 

 

 



دریافت کد بارش برف چت روم